laugh,live and love :D

Photobucket

visit my online boutique~!

Hey guys feel free to look around at my online shopping website www.shopaholic-sister.blogspot.com SHOPAHOLIC Pictures, Images and Photos thank you :D

Wednesday, September 16, 2009

special drama bersiri di dapur

gyahaha! wut's with the title XD

sebenarnyer hari nie,aku x gie skolah
soo aku tolong arr nenek aku kemas2 rumah sket...
sambil tuh aku tolong masak..nenek aku suroh
kopekkan bwg..(satu mangkuk besar byk giler)
soo aku pun kopek lah semua...mate kau cam terbakar keluar byk giler air mate...
Ble Tears Pictures, Images and Photos
kakak aku tanye aku..
"wei kau nk pizza ape?aku nk gie beli nie"
aku ngan air mate belambak ngan hingus meleleh
"ape2 pun jadi lah...aku dah lame tak makan pizza..isk..isk.."
kakak aku cakap:
"apsal cam sedih giler sampai nanges2 nie...bukan nyer dah lama sgt x mkn
pizza"
aku cam:
"....woit mak cik kau x nmpk ker ape aku tgh buat skang?
aku bukan nanges sbb pizza ler aku nanges sbb bwg nie lah!"
kakak aku:
"ler,skang nie bagos gak buat drama...cube kau ckp satu line yg sedih kite
berlakon sket"
aku:
"gyahaha orait...ok aku stat eh..(smbil potong bwg tuh gyahaha)
kak yu...nape kau x beli bbq chiken wings? aku nk sgt makan,sanggop kau..isk..sik"
die:
"sabar lah yer adek ku,kakak x cukup duit"
pastu aku cam:
"adekku?lame giler gyahaha"
nenek aku plak masok:oit dah dah...mcm2 plak..nie ade lagie 3 bijik nk
kopek...
gyahaha soo aku kene teroskan kopek smpai habes...
kakak aku plak gie beli pizza and bbq chiken wings gyahah...~
(aku tau bosan XD)

0 comments: