laugh,live and love :D

Photobucket

visit my online boutique~!

Hey guys feel free to look around at my online shopping website www.shopaholic-sister.blogspot.com SHOPAHOLIC Pictures, Images and Photos thank you :D

Saturday, September 12, 2009

hari raye nk dekat weih!!

cepat btol en? tgk2 lagi seminggu jer lagi nk raye omg apsal cepat sgt!!

rase cam baru jer nk puasa tgk2 nk dekat raye dah....
aku pun nk mintak maaf sesangat kat sesiapa yg aku pernah saket kan hati,termarah,teremo
atau terbuat lawk bodo..(wha-?)
Photobucket
aku nak mohon maaf kat family aku,bestfriend aku,cikgu2,kawan2,pakcik2,makcik2,
kucing rempit blakang umah sori sebab sepak korang(tapi memang patut pun sbb korang jht)
pakcik gile tepi jln,owner subahan maju,mak cik kantin,pak cik jual ais krem dan
org yg kenal aku :D
tolong maafkan semua salah dan silap yg telah aku buat...
dan aku jugak dah maafkan semua salah silap yg sesiapa dah buat kat aku...
akhir kata selamat hari raya aidilfitri daripada ilisyairah bt mohd zaini :D
owh lupe semupena hari raye nie aku dan kengkawan aku ade nickname masing2
gyahaha..(nie aku yg kasi XD)
-ili lemang
-nad dodol
-era rendang
-azma(nasik)impit
-kp ketupat
-aliaa lontong
-anis serunding
-wafa wajik

0 comments: