laugh,live and love :D

Photobucket

visit my online boutique~!

Hey guys feel free to look around at my online shopping website www.shopaholic-sister.blogspot.com SHOPAHOLIC Pictures, Images and Photos thank you :D

Saturday, September 26, 2009

Hari Raya Aidilfitri (part3)

Six Day Raya(Friday,25/9)


PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket


hari nie kitorang satu family x gie memane,semua kemas2 rumah,masak2 sket,rilek2..aku tolong bapak aku cat umah sbb dinding umah nmpk cam dah terkopek ngan kotor..pastu bukak tabung kire duit raye gyahaha..
Photobucket
(tabung kesayangan aku~!)


-------

Seven Day Raya(saturday,26/9)

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


hari nie kitorang satu family gie beraye umah mak cik aku kat cheras,umah die lawa..time nk gie umah die kakak aku asyik sesat jer(die yg bwk kete)bapak aku dah naek angin sbb kene pusing2 banyak kali sbb sesat..sampai umah die adee ramai dah cousin2 aku,cousin2 aku yg kecik dgn hebatnyer menghancurkan umah dier..baling permainan kat dlm kolam ikan dier,main bedak habes satu rumah,melalak dgn kuat,aish hebat btol budak2 nie...aku melantak x ingt byk btol makanan kat umah dier..kitorang amek gamba byk giler! tapi aku x letak semua arr byk sgt...duit raye xde ler dpt byk sgt...

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

lepas dah borak2,amek2 gamba...mak cik aku nyer guest dtg plak soo all of us kene go up stairs(kene halau gyahaha)PSP,PS3 budak2 dah amek,soo aku gatal tgn gie maen cousin akunyer guitar skali ader plak budak2 nyebok nak maen skali guitar tuh...diorg bukan maen ape diorg tarek guitar tuh punyer tali diorg cam maen tarek tali jer doe...skali "PAP!" guitar tuh punye tali putus aku cam.."ayoyok,baek aku blah" Aku sure Qayyum nanges tgk guitar die gyahaha..aku turun bwh saje tgk2 org yg dtg...kengkwn cousin aku pun dtg gak..kengkawan diorg pelik2 doe,ade 2 org kawan cousin aku nie rambut serabut giler...mak aku panggil diorg kumpulan "ribut" gyahaha..mak cik aku lagie cam siot siap nk kasi sikat free sbb x thn tgk rambut diorg cam tuh XD,mcm2 org aku tgk kat situ..

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket Photobucket
Photobucket


pastu time balik umah kat bwh kete kakak aku ade seekor anjing yg sedang nyenyak tidoo gyahaha kakak aku time tuh nk kuar jumpe kwn dier,die takot nk halau anjing tuh..gamak nyer aku ler yg halaukan....tapi anjing tuh mmg scary time aku dekat die bangun,pastu di pandang jer aku mcm nk kejar haku gyahaha,tapi naseb baek die blah..



Photobucket
Photobucket

0 comments: